I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 24, 2010

persembahan kereta

hik2..so sekema title aku kan??
sabtu lepas aku & pasya menjadi penjaga booth jualan accessories kereta..
x terpikir pon aku akn terceburkan diri dlm bidang nie ok.
saje2 je pon aku tlg hasben kak anne(akak hr opis aku)
aku jage accessorie kete naza jer..
perghhh sungguh teruja aku tgk keta2 kat sane
sambil2 tu aku leh berangan lagi taw,klulah keta2 tu bole jd milik aku kan bagus!!
aku x rase cam jage booth pon taw,,aku cam dtg melawat lawat jerk,,kihkihkih
tapi cam nyesal jer rase sbb x dpt amik byk2 pic ngn kete yg hebat2 doh..
nie sume sbb byk melepak r nie..
pastu mkn jerk..kah2...si pasya aku mkn die pon mkn..
so gemuksla kami bersame2..hahahaha
so silelah layan pic2 yg aku dah curik dr blog pasya jer...

pasya 1 peanut 1


model accessories naza

dgn kak anne & kak v



nak kete nie la..sape nak bg eh??

yess,,berjaye gak dpt bm nie(dlm mimpi)



nak 1 yg nie..plezz


4 comments:

syira mahazir said...

wahahaha dah jd aka2 kete skg lak :)

misz punat said...

aku tlg jage booth jer yank..hehe

ZurainiSwarnoD'Amor said...

ww00oooo ~
kak, nak satuuu

misz punat said...

sile2...
ain nak yg mane??
nanti akak bg 1 k??
dalam mimpi..hik2..