I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 7, 2010

Bertahan

aku tukar lagu lagi kat blog aku nie..
ehehehe...erm..mcm best pulak lagu nie aku rase...
mcm kene lak lagu nie & sesuai lak lagu nie..
best2..aku akn terus bertahan selagi termampu =)
aku mcm dah hilang mood untuk berfb..
so untuk sementara waktu aku deactive acc fb aku..
korang jgn rindoo2 aku eh??hik2...
sape rindoo aku,aku lagi rindoo korang sgt2...
hurm...
satu2 masalah dtg kat aku...mungkin ade hikmah di sebaliknye..
aku terima dgn redha & aku kene kuat cam badang..hahahaha
klu aku x kuat nanti mate aku asyik masuk habuk je..hehe..
so aku kene tunjuk yg aku boodak gurl yg kuat!!!
nak merepek ape g eh??xde ape kot..just nak share lagu dlm blog aku nie je..
nie lirik lagu kat blog aku nie:

Lihat aku disini
kau lukai hati dan perasaan ini
tapi entah mengapa
aku bisa memberikan maaf padamu.

Mungkin karena cinta
padamu tulus dari dasar hatiku
mungkin karena aku
berharap kau dapat mengerti cintaku.

Lihat aku disini
bertahan walau kau slalu menyakiti
hingga air mataku
tak dapat menetes dan habis terurai

Mungkin karena cinta
padamu tulus dari dasar hatiku
mungkin karena aku
berharap kau dapat mengerti cintaku

Reff :
Meski kau terus sakiti aku
cinta ini akan selalu memaafkan
dan aku percaya nanti engkau
mengerti bila cintaku takkan mati

yap aku suke lagu nie ok..hik2..

4 my lovely yayang;
yayang....saye syg awk..
sampai bile2 saye syg awk..hehe
saye taw awk pon syg kan sy kan??
hope sgt2 jdh kite panjang kan yayang..hehe..
bole saye kawen dgn awk..(blushinggg)
saye akn bertahan selagi sy mampu,sbb saye syg awk=)

No comments: