I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 23, 2011

~berwesak,bersesak di IKEA~

hye korang hye korang!!
lame x hupdate belog,sgt rindoo hokey..
aku bz sesangat-sangat la u oll's,bole caye ke?muahaha..entahla x bape nak ade mud nak hupdate.
arini mud aku dtg kejap,so bek aku hupdate,kan kan kan??

citer nie da basi pon..tapi aku nak citer jugak!
kan selase lepas wesak day,so opis aku coti,opis org len aku xtaw,he he.
so aku janji ngn pasya nak g jenjalan IKEA..dlm kul 1 camtu kitorang berdue grk g IKEA.
time ondaway ke IKEA,ade penyibuk msg,pastu kau gtawla nak g IKEA,tetibe die pon nak ikot,ish ish ish.
xleh tgk aku n pasya senang pon,nak ikot lak die tuh.ha ha ha.
dah la nak kene tggu die kat IKEA tu lame,coz die kan dr Unisel Bestari Jaya tuh,yg kat ngn Ijok tuh.
sian Pasya,die dahla lapar n ngidam nak mkn meetball IKEA.tp demi adik tersyg yg sgt penyebok,kitorang jenjalan la dulu kat IKANO,sambil merambang kan mate we oll's yg sememangnye dah rambang nie.so aku n pasya dah cop nak beli ape afta mkn.ha ha ha..yg penting x sbr nak SHOPPING mase tuh.
tggu punye tggu dlm kul 3 lebey kot si penyebok tu sampai.so ape lagi suh die je g beli,aku n pasya duduk tggu makanan.ha ha ha.pdn muke die.disebabkan kelaparan yg amat sgt,so xigt nak snap pix makanan pon.he he he..dah2 mesti u oll's brg bace post aku nie kan??jum layan pix2 we o ll's keh =)


b4 menghabiskan segale makanan
pompuan giler bajet die model..huh!!x suke die

shopping byk2 hbskan WANG!

penyibuk nie kepenatan tunggu aku n pasya berSHOPPING


we oll's nak balek da time nie,tp lupe paking kete katner..so mencarik la jawapannye,yg penting mesti bergambar gedik!!ha ha ha.layan je la~

ok bye ok bye u oll's~

5 comments:

ZurainiSwarnoD'Amor said...

hahahhaaaa ~~!!!!!
klako r cite akk ! siap ade penyibok lagik akn ~~~~
ekekekeeee
bestnyew shopping !

Unknown said...

hehehe..die mmg suke sibokkk..hehehe..ain dtg la sini nanti kite jenjalan ikea same2..ritu mmg sale kaw2..best giler shopping dik..akak dpt 2kasot,1hbeg,1baju,2necklace,& 1 untok si die..hehehe..jum kite shopping same2 nanti =)

ZurainiSwarnoD'Amor said...

aiyyookkk ~
atudent lagik lorrr... x mampu nk shpping kaw2 ~ wuwuuwuuu
em, okeyy jekk. kang ain dtg .
tapi kn, xtaw bile. gase ayt ni dah basi kot. lame dah ckp mcm tu. hahhahaaa
em. ncklace ? wow. suke !
1 utk die tu ape ekkk....
shuweettt :D

Unknown said...

hehehe...
betol2 student kene berjimat cermat.
t da keje baru leh sopping byk2..
hehe..akak pon da keen stop sopping..kene simpan duet suda..hehe..tu lah ayt tu suda basi lor..teringin jumpe kamooo...
opss...untuk si die,hehe.."malu2 nak gtaw"

fRaMe+LenSeS said...

amboihh.. depa nampak sangat gembira. hehe

aippp.. aippp..

Nadh datang melawat ni. salam ziarah, salam singgah dari Nadh..

Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
. baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)