I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 30, 2010

kadang-kadang rase kosong

Sejak kebelakangan nie slalu sgt aku berfikir,hati aku ni sebenarnya milik sape eh?? Aku sendiri pon xtaw..series xtaw sgt2.Aku macam dah malas nak tau & amik tau sebenarnye.Aku rase nak go with the flow tgk je ape akn jadi dan siape yg bakal memiliki hati aku yg sekeping nie..Chewahhhh,ayt x menahan. Tapikan..boleh ke eh nak wat camtu jer??? If datang lagi sumone yg aku x leh terima macamane??? Aku x boleh la nak kesian kan org tu n terima org tu sebab kesian je? Op coz aku kene kesiankan diri aku dulu kan?? Bagi aku la kan jangan terima huluran cinta hanya atas dasar kasihan atau atas dasar simpati jer.... Tak akan bermaknanya hubungan kasih syg yg macam tu. Aku tak nak realation yang tak bawak ape2 makne..huhuhuh. Yg tidak disulami oleh perasaan rindu, cinta, kasih dan sayang..ececehhh Series aku tak sanggup dan aku tak boleh. Dan yang paling penting, aku sendiri tak sampai hati nak teruskan relation yg berlandaskan rase kesian.. 

Sekarang nie hanya doa yang mampu aku panjatkan kepada Dia yg satu. Hanya Dia yg mampu mendengar dan memahami ape yg aku rasekan sekarang nie. Bukan macam sesetengah orang yang aku jadikan tempat luahan hanya mendengar tetapi tidak memahami.. Bukan aku mintak diri ini difahami sgt..tp just cube lah untuk menenangkan sikit hati yg kdg2 x tenang nie. Yang diorang taw suh lupakan & lupakan... Pandang ke depan dan jangan toleh2 ke belakang lagi.... Memang la aku pandang ke depan pon sekarang nie... Tapikan...ape sebenarnye yg aku pandang n aku nampak selama nie ehh?? Semuanya kosong & kosong...mcm kosongnye kdg2 hati aku nie..
 
kekosongannnn
 

No comments: