I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 28, 2010

still cik Peanut

1) What is the most important thing in your life?
-Family,friends,and the people that put me a smile on my face.

2) What is the last thing that you bought with your own money?
-waaaa...sgt2 byk taw...yg on9,yg x on9 sume ade..aku beli jer...huwa...larikkk

3) Where do you wish to get married?
-garden theme..bole ker eh??hehee...pastu nak ade Red Roses & White Roses yg byk2..

4) How old do you think you will be permanently owned by your love?
-a few years from now,,muahahahaha(could be ker?)

5) Are you in love?
-i'm always in love but with my family la kan..hehe..+ kawan2 sayep juge..

6) Where was the last restaurant you had dinner?
-Canadian Pizza,,best sgt taw.

7) Name the latest book that you bought?
-sgt byk ooo...ade 9 buah novel sayer baru beli dr sis sayep...hehehe

8) What is your full name?
-Siti Syafinaz Binti Rmeli

9) How old r u?
-23 years old..mude je lagi kan??hehe

10) Do you prefer your mother or father?
-op cozla my Mak ok...hehehe

11) Name a person that you really wish to meet in real life for the first time.
-huhuhu...mestilah org yg pernah bg sayep lagu " WISH U WERE HERE" sgt2 nak jumpe die r...hehe

12) Do you do your own laundry?
-hehe...x pon..kakak sayer yg sgt baikla tlg basuhkan..hehe..pemalas ker aku nie eh??haha

13) The most exciting place you want to go?
-Pulau Perhentian...yap..aku nak pegi sanela..sape nak tlg bawak aku ke sane eh??

14) Hugs or kisses?
-why must choose if i can get both?hahahaha

15)8 things I am passionate about:
-my lappy
-my lovely "BKF"
-drawing
-novel(penting)
-maxis berokband aku yg lembap..haha
-black eyeliner =)
-my shoes
-of coz MONEY.. :p

16)8 things I say too often:
-ko ni!
-chaiyok2
-poyo jer..
-sengal
-siotttt
-eleh..
-giler arrr
-sepak kang!

17)8 books I've read recently:
-byk..nanti aku update key??hehe

18)8 songs I could listen to over and over again:
-tak kan pisah by Eren
-bila cinta by Gio
-baik-baik sayang by Wali
-kerlipan cinta by Rabbani
-wish u were here by Blackmore's Night
-love is gone by David Guetta feat Chris Willi
-yang sempurnakanku by 6ixth Sense
-padamu ku bersujud by Afgan (wa...sgt tenang lagu nie)

19)8 things I learned diz year:
-patient..jgn kelam kabut la..hahaha
-be more independent..huk2..
-be more friendly tapi saye mmg friendly la..
-xmo cepat terasa ok..hmm..yg nie susah skit..but try ma best
-learned that this world is not easy to face and to understand(yeah...hehe)
-be more matured la..da matured pon..hehe
-love all my frend..op cozla kan..
-sile berjimat cermat cik peanut!!hahaha

p/s : nak kenal..kenal la k..xmau xpe..ade aku kisah??kisah gak sikit2..hehe

Cik Siti Syafinaz Rmeli a.k.a Peanut

No comments: