I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 1, 2010

mulut = LONGKANG!!!

huh..lately nie aku sgt la bz dgn keje yg sgtla byk okey!!!
kua pagi balik malam..jumpe mak pon kejap2..huhu..merindui mak sayep...
tapi aku bukan r nak citer sal aku balik lewat or sal mak terchenta aku!!
aku geram ngn seko manusia bermulut agk LONGKANG...
aku penat sgt arinie taw,,,keje byk..tetibe nak sound2 aku ngn mulut LONGKANG ko kan??
kenapela ko nie manusia yg x pernah nak sedar diri ko ha??ko wat aku nie cm xde perasaan kan??
nak kate aku..ikut suke ko je..dah rase diri ko terbaik n perfecto ke ha??bile aku berdiam diri..ade je yg ko rase x kene kat aku kan??tapi bile aku memekak lagi kuat rupenye perasaan x kene ko kat aku..huh..
seriesly..mood aku sgt2 x okey dgn ko!!!plezzla...ko bkn budak2 la..dah tue pon..xyah la bertindak mcm org x mtg!!klu ko dah benci or menyampah sekalipon ngn aku..xyahla ko sampai nak wat mulut LONGKANG ko kat aku..da lame aku x mrh org..tapi mlm nie ko mmg buat aku rase mrh.kadang2 aku sedih sgt pk sal persahabatan kite..nape dulu kite sume happy je..tapi now..sume nye berubah..ko berubah sgt2..mgkin ko x perasan..tp aku yg kenal ko da lame nie..lagi boleh merasa perubahan tu..ko kate aku nie cepat terasa..tapi ko kene pk,ape sebenarnye yg buat aku terasa tu..sebab kau!!!cukup2lah ko sakitkan hati aku..aku penat
sgt2 dgn keadaan mcm nie..aku xmo nak nanges2 sebab bende2 bodoh cmnie..tapi tolonglah aku harap sgt ko ubah sikap ko tu..pikirkan la sikit perasaan org!!!
jgn ingat org nie tunggul kayu bg ko..time ko memerlukan,ko dtg tapi time x perlu ko layan cam sampah sarap..macam hina sgt
aku nie kan??hmmm...apepon aku sgt2 menghargai kasih syg yg pernah ko bg kat aku dulu wlupon mungkin ko terpakse je..thankz sgt k!!

nota buntot ko : aku x pernah nak bermusuh ngn siape2 tapi if ko nak sgt wat aku musuh terpulangla k..

3 comments:

syira mahazir said...

sape tuh weyh????

Sayer said...

sabor je la bnyk2 ye yunk..dah tu..lg bnyk pk psl die lg bnyk mende yg ko xsuke akan timbul..so..chill k..

misz punat said...

syira : huhuhu...bkn kwn2 kite syira..org yg penah in a relationship ngn sayep..

sayer :yap..op coz chill..
huhu..but die sgt menyakitkan..
xpenah sedar diri die..