I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 31, 2010

manusia kejam

aku bukak fb aku,,tetibe tgk kat profile kwn aku ade org tagged pix baby kene buang!!
huh..buang baby lagi???pastu aku bukak sume pix2 yg ade lam album buang bayi tu..
ya allah..sebak nye aku rase..tgk baby tu.tibe2 naluri keibuan aku tersentuh sgt2..
sampai hati ko kan manusia..ko buang baby tu tepi jalan camtu je..
pastu boleh letak dlm paper beg je okey!!
ko nie xde perasaan ke ha??x ade perikemanusiaan langsung ke??
dahla die letak dlm paper beg tu,
pastu siap gantung paper beg tu kat tanda "BERI LALUAN"..
aku x dpt bayangkan if paper beg tu koyak..
nasib baik ade org jumpe,,n selamatkan baby nie..series aku sgt2 sedey taw...
kejadian nie berlaku kat seksyen 13 shah alam..
berdekatan dgn Brunsfield apartment & tesco extra..
aku harap mak bapak baby nie sedar satu ari nanti..kesian org2 yg kawen dah dekat 5,6 tahun xde baby lagi..tapi ko yg dapat baby..boleh ko buang2 camtu je kan manusia??ish2...kejam nye ko!!!
Ya ALLAH ampunkan dosa2 hamba2 MU yg terlibat....berilah petunjuk kepada mereka2..sehatkan & selamatkan bayi ini dari bencana musibah bebanan yg akn datang....amin amin amin....sesungguhnya ALLAH maha mengetahui setiap kejadian2 yg terjdi,,,,insaf2lah wahai sekalian manusia yg tergolong darinya...
nie aku tepek pix baby tu..



sebak je tgk baby ni
baby nie cukup sifat..comel je
manusia bodoh tu letak die dlm kain ijau tu
baby tu kene buang dalam paper beg tu la

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.