I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 7, 2011

~ Bintulu story,Day 6 ~

Alhamdulillah,syukur ke hadrat ilahi sbb aku msh diberi peluang untuk berpuase pd hari ini.
xde ape citer yg best pon arini kat bintulu,bgn pagi2 pas mandi aku still ngadap lappy.
seriusly,weekend kat bintulu nie sgt2 membusankan.tgh aku pikir2 nak buke ape rini,aku terus msg maizan ajak kua beli makanan berbuka.so deal baik punye,maizan kate dlm kul5 baru nak kua.mase tu baru kul 12 lebey kot.so awl lagi la kan if nak kua,aku ape lagik ngadap la lappy balik.tgh layan2 tv + fb,tetibe kamal call suh msk.cam menarik gak tuh,bole berjimat cermat & mkn rmi2.kengkawan jantans aku kat sini request aku suh masak ayam masak merah!HAPE???ulang sekali lagik mal,AYAM MASAK MERAH??perghhh...x penah2 aku msk aym masak merah ye.aku nie mmg bole dikategorikan dlm list manusia yg x reti masak!
apelagik,lelaju la aku search tenet,amik resipi dalam tu & slain kat ketas bodo laju2.pastu aku siap & solat asar terus gerak g apartment abg2 jantans aku nie,nak msk kat otel aku duduk mmg xdptla kan,coz otel aku xde dapor,so kenela masak kat apartment abg2 jantans aku tuh.


muke suci aku yg berdebar2 nak memasak!

aku sampai kat area apartment diorang time tu dah pukul 4.30pm,so ade mase 2 jam 15 mnt camtu la kot aku nak msk.konfiden x konfiden je aku nak masak mase tuh,tp member aku kate,asl masak sudah,rase lain citer.tp klu rase ok,nanti org xmo mkn..hehehe.so dgn segale kepakaran yg aku ade,aku terus main masak2.
campak je ape yg ade.ha ha ha.tepat kul 6.45pm camtu baru aku siap msk & kitorang terus buke same2.kalau u oll's nak taw kat sini arini buke kul6.45pm ye.so sile jgn jeles dgn kami yg berade jauh diperantauan nie.jauh la sgt kan??sepak gak muke pompuan kurus nie!ha ha ha.KURUS ker???dah2 malas dah aku nak bebel,meh aku tepekkan gambar lauk2 yg aku msk.cume sayur je aku x sempat snap,coz dgn lajunye diorang tu melicinkan sayur yg aku msk.ha ha ha.


ikan tenggiri gaul ngn kunyit n bawang,pastu grg skali ngn bawang n cili ye puan2 & tuan2
kat bintulu nie,ikan tenggiri sgt murah.

ayam nie aku da grg dulu b4 aku curahkan kuah masak merah yg berjaye aku buat tuh
nampak menarik x u oll's??haha,ayam grg je pon,tu pon nak kecoh pompuan nie.

ha tu die ayam msk merah yg aku msk,sedap weh,,igtkan xd erase pape tapi jadi pulak.
ye aku tgh puji diri aku sendiri sebab nye aku x pandai msk.ha ha ha
buat u oll's yg x pandia masak tu,bek blaja msk dari sekarang,sbbnye sbbnye nanti jadik cam aku
hahahahahahaha
bile org suh masak mulela menggelabah x tentu hala.!
ok bye
xyah nak kutuk aku lagi ye :)

2 comments:

aullea said...

nut watpe kat btu sana?

Mohamad Faizal Amat said...

wah...dah pandai masak..mmang patut kahwin ni...kahwin ngan sy nak...??huhu...