I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

~bertemu kekasey@chenta hati~

Nie la kekasey hati merangkap chenta ati aku..hik hik ensem ker??xpon..ka ka ka



 malam td aku jumpe inchik yayang.kebetulan die ade keje kat KL Base,so dptla lepaskan rindoo wlupon sekejap.die sampai sini malam td pon kul 10 camtu.aku lak duk sng lenang kat umah tggu die sampai,pastu layan citer asmara yg aku xpenah layan pon selame ni,hi hi hi.citer asmara hbs kot baru la aku terhegeh2 nak siap.malam td aku tido umah fasya je,sng skit nak balik lewat2..he he he.dalam 10.20 camtu kot baru aku grk dr umah fasya,call inchik yayang ckp dah grk & bg mase dlm 30 minit..tp aku nie klu dah drive kat nkve tu,mmg bole jd minah rempit.ha ha ha..20 minutes je aku dah sampai kat KL Base tu..kitorang ber2 nie,mmg xtaw nak dating katne klu kat area KL tu,last2 mesti balik shah alam gak.so balik shah alam n ajak inchik yayang lepak tupai2 yg tempat aku mkn stimbot tuh,sampai sane lam kul 11 lebey kot,bru je duduk kat meja mkn tupai2 tuh,de brader dtg gtaw tupai2 nak ttp dah..hak2.dgn rase x bape nak malu,kitorang bla n pkir lagi nak lepak mane.last2 aku decide g burger king jela.inchik yayang pon ok je,sbb die nak mkn burger.lepak kat sane,brk2,bincang2 skit dlm sejam pastu aku ajk inchik yayang bla,sbb aku tgk mate die da merah2,penat sgt kot drive dr kedah ke kl.sian sgt tgk muke die,so aku ajk inchik yayang balik..memule plan nak ajk pasya teman anta inchik yayang kat KL Base,pastu aku msg pasya x reply coz die da tdo,so aku n inchik yayang decide xyahla suh fasya teman,sbb sian lak nak kejot minah tu kan.aku buat2 berani ckp kat inchik yayang aku ok je balik srg afta anta inchik yayang.he he he.padahal aku skang nie da jd penakot yg terlampau!!!dlm kul 1 sampai kat KL Base,salam2 inchik yayang..brk skt2 lagik,aku grk balik.sepanjang jalan nak balik aku bace 'Bismillahhirrahmanirrahim'..he he he.napela aku xbace ayt kursi ke kan??seriesly aku terlupo nak bace ayt kursi mase tu,yg aku igt nak cepat smpai puncak perdana(umah fasya).alhamdulillah aku selamat sampai dlm kul 1lebey,tukar baju,cuci kaki sume,tp lupe cuci mekap,aku teros terbaring ats tilam.msg inchik yayang gtaw da sampai & terus tido..he he he..arini nak dtaing lagi kot,tp xtaw lg..pix mlm td nnati aku rajen aku upload.xrajen xdela.ha ha ha

love : u oll's + Inchik Yayang byk2




1 comment:

Mohamad Faizal Amat said...

oo...curik gambar sy yer...