I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 2, 2011

~Boling Wit My Sibling's~

Tuan Belog kuat BERANGAN
panaskan enjin kete b4 merempit g summit,usj
hai u oll's..wtpe je semalam??hik hik..aku g men boling wit adik badik aku len mak..ha..kenape len mak??sbb ayh aku kawen 3,so adik badik tige2 mak ade semalam.hihihihi..(power ayh aku)ha ha ha..we oll's men boling kat Summit USJ je.sbb kat situ lane die best & aku mmg slalu men boling kat situ...hihihi..aku nek 1 kete ngn akak & adik aku 1ayh 1 mak + adik aku 1 ayh len mak..ha..pening x?pening x??he he he.sampai kat summit lam kul 4 kot,pastu tggu abg aku dr klang dtg,kitorang jenjalan lu kat dlm summit tu..bile dah jalan2..aku terembatla sepasang kasut yg chumels..hihihi..adoi..melayang la $ lagikk..tamau membazir sebenarnye,tp terbazir juge..kah kah kah..back to cerite boling hokey.abg aku sampai dlm 5.30p.m terus we oll's byr game n start men boling.mase tgh men tu,aku tgk sis in lo aku de bwk paper beg,igt kan die sempat shupping b4 nek tempat boling,tp rope2nye ade adiah tok boling.semangat giler aku men sbb nak dpt adiah best.aku dapat tempat kedua je okey,harap maklum & jgn tanye siape dpt tempat pertame,mencikkk!!! u oll's layan jela pix2 yg aku sempat snap tu k


aku wit linda,adik aku 1 ayah len mak & yg gelap tu adik aku 1 ayh 1 mak ngn linda.(adik aku gelap sebab sebok ngn kawad kat skolah..haish...gelap gelap.kah kah kah)

kami hadek beradek wlupon kami 1 ayh len2 emak yer.hi hi hi.pening x korang??jgn pening taw,sbb aku pon kdg2 pening.ha ha ha

yg comel lagi manes,lagi cun,lagi kurus sangat nie adelah tuan belog ini yer..die mmg suke perasang =)

kami berdua adek badik yer,same x muke?same x??hi hi hi.klu x same pon xpe,yg penting kami hadek badik 1 ayh len mak.hi hi hi.

p/s : adek aku yg gelap tu ah dpt num 1 men boling..mencik,x suke,nyampah.tetibe die teror yer.he he he.pix adiah aku xsnap pon,k

love : u oll's <3

3 comments:

Anonymous said...

Hi.. i like your blog...
Tq..

Unknown said...

hye anonymous:
terharu sgt sbb ade org minat blog i..tq2..rajen2 follow taw..tq dear =)

Mohamad Faizal Amat said...

tuan belog ni mmang kuat berangan...haha...ada aku kesah...aku syg dier sgt2,,,hehe