I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 10, 2011

~ Sindrom Kesedihan ~

haha..title entry cam mintak penampa je kan?
tapi2 aku mmg tgh rase sedih pon!
asyik nak tacing je sekarang nie.
x suke sgt2.
rase nak balik semenanjung!!!!!
macam2 hal yg aku pikir dlm otak nie.
sumtime tu,aku rase cam dah give je.
ini baru permulaan,yg akn dtg & seterus-terusnye aku xtawla camne.

doakan yg terbaik untuk aku ye u oll's ^_^

p/s : aku jadik camnie mungkin sbb sindrom kerinduan aku dtg kot!

2 comments:

Fasya said...

ye memang aku rasa nak tampor je ko..kan dah kate jangan fikir bukan-bukan..dah tu..g makan sandwic telor banyak-banyak..hahaha..DEBAB!! DEBAB!!..muahahaha..makan budok..

Cik Nut said...

hehehe..
ish nie post bile babat..skang da ok da..
im ok..ok ok..hehehe...
aku mkn ko gak kang!