I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 10, 2010

ramadhan datang lagi

malam tadi aku cam susah je nak lelapkan mate..
xtaw la kenape ngn mate kau nie kan??hurm..mungkin x sbr nak berpose kot..
hehehe..dtg perasaan excited untuk berpuase tibe2..aku layan fb je malam td sampai 1 pg kot..
dalam kul 12 aku chat ngn kak sya..mcm2 cite kami brk..kak sya ade gak bg nasehat yg baik2 kat aku..
biasela..org da kawen nie..byk pengalaman..so aku mmg suke mendengar..
dalam kul 1 tu..aku try gak pejamkan mate after aku off9 fb & tutup lappy ku..

sedar2 balik dlm kul 4,sebab sayup2 dgr org kejut aku..
"adik2,,bgnla..dah nak sahur nie.."kakak rupenye kejot suh bgn..
aku pon bgn cuci muke n gsk gigi..trn kat dapur..aku just tlg kakak panaskan lauk..sebab mak da msk awl2 pon..wa...mcm x caye je..tibe2 dtg semangat rajin aku nak grg telur dadar..hahaha..
cam x caye je tu aku...mane x nye..aku nie kan org paling mls kat dunie..hahaha...
dah siap sume kejot adik & ajk mak yg dh bgn sahur same2...

lepas siap sahur..aku naik ats...lepak dlm 5minit atas katil siaps sedia nak tdo..
amik kau..makin kembangla aku kang...lepas mkn tido terus...haha...
ade aku kisah??aku kisahla....hik2..aku mesti kisah punye..hihihi..jeles ngn akak aku nie..
da nmpak tande die kurus..x bole jadi babe...aku xmau r kembang lagi...hehehe...
so..b4 tido aku berazam pada bulan pose nie..aku akn try usaha trnkan sikit berat..hahaha..
insyaallah..dimana ada kemahuan..xlame aku kurusla,,,hahaha..ish,..byk gelak nie..
pose2 mane leh gelak byk2 kan??hak2..

Di harap, kita semua dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna pada tahun ini & sama-samalah kita berdoa agar puasa kita diterima dan diberi ganjaran pahala oleh Allah SWT.

No comments: