I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 30, 2010

tik tok tik tok

mood Cik Peanut sgtla happy okey...hik2..
sebab ape yer??sbb aku ade jam baru taw...waaa sangat suke okey!!
again..aku sgt suke dgn jam baru aku..dgn bajet yg sgt ciput aku berjaye
merembat sejibik jam tangan berjenama CASIO sekali lagi..hihi..
so jam casio lame aku dah ade kwn baru..hihi..
tapi jam baru aku nie sgt comel la..dah cam mude remaja lak aku rase..
but i loike okey..jgn nak kutuk jam aku eh??asl aku suke korang x leh nak kate apela kan??hak2..tapikan..tapikan..aku nak gak casio sheen..cantik gilos kot...
hihihi..ade sape2 nak bg beday present kat aku x??tolonglah belikan yer??
xmahal manepon..hahaha..xla aku guraw je..hihi..tapi klu ade org nak bg adiah..aku amik jer..hahaha..
so arini aku g keje ngn jam baru aku okey..
nih aku tepek pix jam casio aku nie..lalalala
^___________^
shantek kan??tolongla ckp cantek..plezz..haha
jgn nak kutuk tgn aku yg beso tu eh??da mmg besar..so ade aku kesah??
nota kaki buntut : op coz jam aku kaler pink okey..jgn kutukk..aku punye sukela..hak2..

2 comments:

syira mahazir said...

oit...jam mcm adik2 la hikhik..
ko nk mude bape tahun neh??
tp cun la..sswi dgn ko nut..

misz punat said...

aku nak sentiase mudela..hehe..
shantek kan??aku suke..cumel je..wat nak jenjalan sempoi2 la..