I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

rindoo melampau

rindoo yg melampau ngn encess..korang nak taw sape ncess??hehe..die adelah permata hati aku yg sgt comel..tp bukan ank aku la..ank akak opis merangkap cam kakak aku dahla..
hak2..sampai ank ko pun bole jd ank aku kan kak??hehe..sile jgn mrh eh??
seriesly aku rindoo ngn encess,,dah dekat 3weeks kami x jumpe..encess sure rindoo mummynut kan??
xkire,,kene rindoo ngn mummynut gak eh??haha..cube memakse encess rindoo aku..hahaha..
rindoo ngn dak demok nie...nak tgk die senyum,gelak2 gatal..eeee...nak je cubit pipi die...
hahaha..geram ko...!!!

kak sya@mama encess kate..encess tu cm dah terkenan ngn aku..tgn die..same je cam tgn aku..jari2 die yg comel..dah cam mummynut nie ha..hahahaha..gelak jahat2,,bg kak sya tension..aku mmg suke encess ikot jari aku yg comel ni ha..hak2..padan muke akak,sape suh time pregnant duk carik pasal ngn aku je kan??
ha..x pasal2 encess terkenan ngn org comei cm aku kan??tp okla..org comel ok..hehehe..perasan giler minah nie kan??xpe ade aku kisah,aku puji diri sendiri bukan susahkan sape2 kan??hak2...sile tgk pic aku n encess yg gedik2 tu k??

encess yg happy dgn mummynut & auntie pasya
saye demokk x??tgk r mummynut saye tuh!!haha
                                         

No comments: