I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 27, 2011

~ Alhamdulillah,setahun sudah usia cintan cintun ~

tak ada apa yang perlu dimarah, dirajuk, diungkit,
bila sumenye indah-indah belaka.
aku sangat menghargai hubungan ini.
tq so much coz jadik yg terindah tok aku.
terima kasih juger buat hubungan ini.

Ya Allah,
terima kasih untuk kurniaan-Mu ini
terima kasih untuk sesuatu yang berharga ini
terima kasih sebab pertemukan aku dengan dia
terima kasih kerana menjadikan hubungan ini
tenang,sederhana,matang
dan manis untuk dilalui bersame.

Kita tak pernah tahu apa akan berlaku
tapi aku akan terus berusaha
untuk hubungan ini.

arini genap setaun kite lalui bersame hubungan ini.

dan aku mengharapkan yg terbaik buat kami berdua.
semoga Allah s.w.t memberkati hubungan kami.


to my lovely inchik yayang,

selamat ulang tahun cintan cintun yg ke setaun encik gula hati ^_^
amin 



No comments: