I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 8, 2011

~Selamat Hari Raye~

yer,aku taw aku ketinggalan ketapi!
org len dah lame hupdate n3 bout ari raye diorang,tapi aku??he he he..
mood malas aku selalu ade dlm diri aku,tu yg malas je nak hupdate belog aku nie.
camne raye u oll's aritu??mesti happy & best kan??
aku & family raye kat selangor je,da lame x raye kat kg,rindooo sgt2 nak rase suasana raye kat kg cam dulu2.sejak aki & nenek dah xde,ditambah lak ngn rumah pusaka yg dah dirobohkan..mmg da lame x balik beraya kat kg..sedey2!!!klu ade lagik umah aki & nenek tu,mesti aku bole raye kat kg lagi.
tahun nie aku beraya dgn mak,kakak & adik je.hihi..bukan tahun nie aje,tahun2 sebelum2 tu pon camtu gak..
hehehehe...tapi yg penting kami bahagia..okla xtaw nak bebel ape dah,just nak ckp SELAMAT ARI RAYE kat u oll's,aku mintak maaf banyak2 if ade terkasar bahasa,tersalah kata,terguris perasaan kat u oll's ye..harap dimaafkan.0-0 ye u oll's..now aku dah balik bintulu,cam biase menjalan tugas sbg seorang pekerja yg sgt rajen..ha ha ha ha.

" HAPPY HALI LAYE U OLL'S "

buat tatapan u oll's
keluarga bahagia PUAN ZARADAH ISMAIL

No comments: