I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 29, 2011

~ Virgin Coconut Oil ~

Howla2 u oll's..
Sape taw sal produk nie??aku dah 2 month amik produk nie & alhamdulillah rase ok sgt.
aku amik just tok jage kesehatan disamping tu melicinkan kulit.ha ha ha.
bajet kulit licin la sgt kan??sape nak oder bole pm aku??tp now aku kat SARAWAK,so org2 yg berada di kawasan Sarawak bolela pm saye kat FB SITI SYAFINAZ RMELI hokey??sape yg ade kat bintulu,bole cod je k.yg kat semenanjung if nak oder pon bole,tapi postagedr sini agk mhl la sikit.so tunggu aku balik semenanjung bulan 12 nanti baru oder eh??hehe..promote baik punye.malas nak bebel pepanjang,meh aku share sikit kebaikan vco nie ok ^_^ :



KESIHATAN LUARAN

-mengurangkan berat badan dan meningkatkan metabolic
-menghasilkan tenaga segera
-jika disapu, mengurangkan infeksi,mencegah garis halus,hilangkan sterch marks, parut jerawat as well as jerawat,jeragat
-kulit muka tidak berminyak
-lenguh badan hilang
-sering kelihatan bertenaga

KESIHATAN DALAMAN
-bagus untuk ibu mengandung juga..
-bantu hilangkan keletihan
-meningkatkan daya tahan fizikal dan mental
-melindungi tubuh dari risiko kanser,penyakit jantung, tekanan darah tinggi,dan lain2
-gigi jadi kuat dan melindungi diri dari serangan osteoporosis
-memperbaiki kandungan asid dalam rahim wanita
-mengatasi masalah monopos
-regularkan semula PMS anda
-kesuburan
-kurangkan senggugut
-membantu sistem penghadaman dan pencernaan


KESAN SEGERA

-melegakan pernafasan
-melegakan batuk
-melawaskan pembuangan air kecil dan besar
-meningkatkan kadar metabolic
-mengurangkan rasa mudah lapar
0mengurangkan kolestrol dan kadar lemak dalam badan
-mempercepatkan sel-sel kulit mati dengan sel-sel baru(jerawat adn jeragat)
-memusnahkan virus,bakteria,kulat (keracunan makanan)
-tenaga segera

harga??
RM 39.90 (SEMENANJUNG MALAYSIA)
RM 43.90 ( SABAH & SARAWAK)
not included postage (RM 6 pos laju)

jgn malu2 contact cik peanut ok ^_^
contact no : 0172111873(sms bole,call pon bole)

oder taw,oder taw :)

2 comments:

Anonymous said...

sayer nak order!!!
tp tggu ko blk sini je lah..ahakz..gedik je nak komen kat sini jugak..padehal ari2 aku chat ngn ko..hahaha..

syira destroyer said...

hahahha tolong la nut..aku dh putus urat gelak2 kt opis neh..aduhhh..senak perut aku hahhaa.. xpsl2 ko jadi saleswomen ;p