I ♥ My Followers

♥ SI GEMOK ♥ SI KURUS ♥

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 15, 2011

~ Happy Bufday to Me ~

" Happy beday to me,
happy beday to me,
happy beday to me.........
happy beday to Cik Peanut "

yap,today its my bufday ^__^
sape yg baik hati,bole bg hadiah by hand or bole pos hadiah kat aku ok!
sempena beday aku yg ke-18(mudela sgt kan) , aku dgn banggenye nak share ngn u oll's yg aku ade hadiah tok diri aku sendiri..ha ha ha.
aku mmg da lame nak bende nie & akhirnya x lame lagi akn jadik milik aku.
yeaaayyyy.
nak taw ape bende???




credit to NiaCollection

scarft from MAYSAA okey!!hik2.ala yg mcm hana tajima & yuna pakai tu.bole aku feeling2 cam Hana Tajima kan?
feel so happy,even scarft nie agak mhl,tapi xpela,sekali sekale bukan selalu kan ^_^

" hope segale impian aku tercapai,dimurahkan rezeki & diredhai oleh Allah s.wt "
amin ^_^

p/s : yg penting cik peanut nak kawen cepat2 taw,doakan aku ye kwn2..ihikihik(malu sayep)



4 comments:

✿Cik aYusE✿ said...

appy bzday nut..moga impian tercapai n mnjdi knyataan amiin =)

✿Cik aYusE✿ said...

appy bzday nut...mga impian tercapai n mnjadi nyataan amiiin =)

Cik Suheela said...

heppy besday dear!!! 18thun??muda lagi ok T_T

Cik Nut said...

tq cik yus <3 u :)

cik suheela : sile jgn percaye ye..24 yrs la dis year.. hehe tq dear ;)